Nieuwe behandelvoorwaarden per 1 mei 2024

Steeds meer en steeds vaker bereiken mij via WhatsApp vragen als: “Wat is jouw advies over….?”of “Wat voel jij bij…?”

Soms ontvang ik hele epistels met informatie over een persoon of situatie gevolgd door een hulp- of adviesvraag.

Om je goed te kunnen adviseren dien ik mezelf af te zonderen, af te stemmen en alle informatie om te zetten tot een goed advies of uitleg. Dit kost mij tijd en inspanning.

Bovenstaande vragen als “Wat is jouw advies? Of “Wat voel jij bij…?” zijn dus eigenlijk consult vragen. Voor consulten maak je normaal gesproken een afspraak met me en maak ik op dezelfde wijze tijd vrij en lever ik een inspanning.

Ik heb derhalve mijn behandelovereenkomst aangepast. Bovengenoemde WhatsApp vragen vallen vanaf 1 mei 2024 onder een consult en worden dan ook als dusdanig berekend. (Tenzij ik met je persoonlijk anders heb afgesproken).

Mijn zakelijke Whatsapp is aangemaakt om afspraken in te kunnen plannen, aangezien ik veelal niet telefonisch bereikbaar ben. Als je voor een consult of behandeling op de praktijk komt, maak ik tijd voor je vrij en ben ik die tijd telefonisch voor anderen niet bereikbaar. Alle aandacht en tijd is dan voor jou. Ook is WhatsApp handig om een korte vraag te stellen na een behandeling om de puntjes op de i te krijgen. Dat wil zeggen dat je een korte vraag kunt stellen of een bepaalde klacht na de behandeling een gevolg is van die behandeling en of er aandacht aan besteed dient te worden.

Als je vanaf 1 mei 2024 via Whatsapp gebruik wil maken van mijn tijd, mijn inspanning en afstemming, ga je een consult aan en ontvang je derhalve ook de rekening voor mijn consult.

Algemene Voorwaarden – Reiju Tai (reiju-tai.nl)

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven